Tuesday, November 26, 2013

啊,那天是我媳婦的生日! Oh, It Was My Daughter-In-Law's Birthday!

我心愛的媳婦攝於2013年11月於我心愛的太平洋舊金山海邊車站 My beloved Abby at the S.F. Muni Station where my beloved San Francisco Ocean Beach locates
我心愛的媳婦攝於我心愛的太平洋舊金山海邊車站,2013年11月6日
My beloved Abby on November 6th, 2013 at the S.F. Muni Station where my beloved San Francisco Ocean Beach locates
我心愛的兒子和他的妻子攝於2013年11月,在我心愛的舊金山海邊 My beloved son and his wife at my beloved Ocean Beach in November, 2013
我心愛的兒子和他的妻子攝於2013年11月6日,在我心愛的舊金山海邊
My beloved son and his wife at my beloved San Francisco Ocean Beach on November 6th, 2013
生日快樂,"女兒"!可惜那天沒給妳照張相。不過,蛋糕後面的妳的女兒做代表啦! Happy Birthday,  "Daughter"!  Too bad we didn't have a picture of you that day.  The good thing is that Calla is there!
生日快樂,"女兒"!可惜那天沒給妳照張相。不過,蛋糕後面的妳的女兒做代表啦!
Happy Birthday, "Daughter"!  Too bad we didn't have a picture of you that day. The good thing is that Calla is in the picture to represent you!
我親愛的媳婦兒和她的丈夫,攝於科羅拉多州她的生日那天 My beloved Daughter-in-law and her husband at Colorado on November 18th, 2013.  Happy Birthday, my beloved!
我親愛的媳婦兒和她的丈夫,攝於一個多星期之前、科羅拉多州、她的生日那一天
My beloved Daughter-in-law and her husband at Colorado on her birthday, November 18th, 2013 
 
Happy belated Birthday, Abby!  Mama ai ni!

也許是因為這三個星期都在切切等待我父母的生日照片吧,竟然把我媳婦上個星期的生日都給忘了!

好在去年她生日時,我曾經為她寫了一篇文章正因為她不是我生的、貼在2012年11月18日我的部落格上。

好在兩個多星期前、她還在這裏的時候,我曾經預祝她生日快樂,並且為她買了一個生日蛋糕.....

好在......

不管了!

生日快樂,Abby, 請接受媽媽的二度祝福!

No comments :

Post a Comment