Monday, May 6, 2013

給我的愛人 To My Lover

Picture taken from the Skype 對話視窗
我親愛的舟子(周子):

十天如飛。
今晚,就要回家了。
等不及看見你,等不及回到你我甜蜜的小船。

一千個吻,
你的船娘(陳娘)


Darling,

It has been 10 days, and I will be home tonight.
Can't wait to see you!  Can't wait to be with you, in our sweet little "boat"!

One thousand kisses,
Your love


2 comments :

  1. 我最親愛的牽手:

    今早參加教牧同工聯禱會,以致於沒有及早看到妳出發前愛的留言。此刻妳正在飛行途中,願妳旅途順利平安,我會在機場等妳,等不及看見妳、迎接妳一起回到我們甜蜜的小船。

    吻∞
    妳的舟子

    ReplyDelete
    Replies

    1. It is soooooo good to come back home and be with you!

      You are my best!

      Delete